onsdag 13. november 2013

Opprydding

Som jeg fortalte i et tidligere innlegg, har jeg ryddet litt på syrommet. Jeg visste at jeg hadde veldig mange topper liggende - det var tilsammen 12 stk (var ikke klar over at jeg hadde SÅ mange).


I tillegg har jeg blokker til enda et par store tepper.
Nå har jeg funnet fram 6 topper som skal gjøres ferdige. Jeg har allerede tråklet sammen 2 stykker som ligger klare til quilting.


Det røde teppet som ligger øverst, trengte noen flere blokker og en bord i hver ende for å bli langt nok.
Jeg har kjøpt sengesett i flanell, som jeg har klippet opp i sidene og nederst, slik at jeg fikk et 4 meter langt stykke. Det holdt til de 2 minste teppene pluss det røde.


1 kommentar:

  1. Skal si du hadde mange fine topper liggende! Lykke til med ferdigstillelsen. Ps Smart med flanell sengetøy til bakstykke :)

    SvarSlett